poniedziałek, 13 lipca 2015

1. Słowami wstępu...

Niektórzy mogą mnie kojarzyć z fanpage "Stajnia Dobrawa Trzek" lub "Mamona", inni z bloga "Stajnia Tatersal" lub "Rysual News". Na tym blogu będę opisywać swoje dni w stajni, szalone pomysły, wrzucać zdjęcia, może pojawi się z czasem jakieś DIY? Kto wie?

A tym co spotykają się ze mną pierwszy raz uszanowanko. Jestem Zuza, mówią na mnie w stajni Ruda ze względu na kolor włosów. Jeżdżę konno od 10.10.2008. Najpierw jeździłam w Atrium Swarzędz, po 2 latach około przeniosłam się do stajni Benek w Szewcach a teraz jeżdżę w Dobrawie w Trzeku gdzie zrobiłam największe postępy.

Moimi ulubionymi końmi są Mamona oraz ostatnio zaczynam lubić Dilmaha, mimo tego że mi wielokrotnie zalazł za skórę. Lubię ćwiczyć ujeżdżenie, ale dwa razy byłam na zawodach skokowych, na przykład w sobotę byłam. O nich opowiem w kolejnej notatce. Na tą chwilę dziękuję za zerknięcie na mojego bloga i zapraszam na kolejne notatki!

Ja, Mamona i mój czaprak DIY :)

2 komentarze: