wtorek, 1 grudnia 2015

8. Sesje zdjęciowe z końmi!

Mieliście kiedyś jakąś? Ja miałam kilka i je właśnie opiszę w tej notatce :D

1. Wesołe małe dziewczynki z Klaudią
Koń: Afryka
18.10.2013 (?)
Oczywiście wszechobecne dzióbeczki i uśmiech: sesja typowo dla beki a jednocześnie w ogóel moja pierwsza sesja zdjęciowa :D W ogóle wtedy to jeździłam w Trzeku zaledwie miesiąc a już złapałam dobre stosunki z innymi :)





2. Balety na balotach
Koń: Mamona
02.08.2014
P. Miriam zwołała sesję na ściernisku. Założyłam moją spektakularną suknię z balu gimnazjalnego i pod obiektyw! Nie wyszło za dobrze moim zdaniem xd Ale ludzie się zachwycają.










3. Sesja w swetrze
Koń: Mamona
22.11.2014
Napisała do mnie Marta aż z Leszna bo ktoś mnie polecił. Normalnie taaaaaaka duma! A zdjęcia wyszły super, dzięki wielkie za wspaniałą współpracę i jej efekty!








4. Kowbojska
Koń: zgadnijcie :D

Brakło mi sesji z Mamoną. To zwołałam Klaudię i mamy efekty. Jestem zachwycona :D














I tym spojrzeniem w przyszłość żegnam się z wami na dziś :D Mam nadzieję, że jeszcze niejedna sesja przede mną i Mamoną (a może następnym razem Dilmah?), bo polubiłam bardzo obiektyw :D

Widzimy się w notce po Cavaliadzie! Może coś wpadnie jeszcze przed? Czas pokaże :)

2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia.
    Zazdroszczę włosów *-*
    Mi się najbardziej podoba sesja w swetrze. Zdjęcia wyszły takie jesienne i magiczne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teeeż mi się szalenie podobają! Mam w planach z Martą zrobić w najbliższym czasie jakieś zdjęcia :D
      PS. sprawdź maila, wysłałam Ci coś :P

      Usuń